Termeni, Condiții și GDPR

Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:

„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;

„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata  in hotel;

„Hotelul” inseamna Green Resort Suncuius

„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.

Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor  rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.

PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii.

Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, o data ce rezervarea a fost securizata (preautorizare card credit, plata prin banca, cash la receptie sau plata card la receptie) printr-un depozit sau un voucher de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator.

OBLIGATIILE OASPETILOR

Este interzis accesul in incinta complexului cu arme de orice fel sau obiecte considerate periculoase. Va rugam insistent sa pastrati ordinea in incinta complexului si sa nu provocaţi scandaluri sau acte de violenţa, in caz contrar conducerea complexului va lua toate masurile imediate care se impun, pentru protectia clientilor prezenti, locatiei si bunurilor complexului, pana la sosirea fortelor de ordine publica.

Este interzisa introducerea si consumarea in incinta complexului a bauturilor sau a mancarurilor, altele decat cele comercializate la restaurantul sau barul hotelului. Exceptie fac cazurile in care alimentele sau bauturile fac asigura un regim alimentar medical, insa numai daca acest lucru a fost adus la cunostinta conducerii complexului in momentul efectuarii rezervarii si s-a primit acordul prealabil al conducerii.

In incinta hotelului este obligatorie pastrarea curateniei, respectarea normelor igienice si sanitare.

Este obligatorie supravegherea in permanenta a copiilor si/sau a persoanelor cu deficit fizic/psihic.

Se va pastra linistea in intervalul orar 22:00 - 8:00.

Prosoapele se folosesc exclusiv pentru uzul corporal.

In incinta Green Resort Suncuius este interzisa folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, a gesturilor indecente, violente, cat si a unui comportament care sa afecteze confortul si integritatea fizica/ psihica a clientilor si a personalului complexului.

In incinta Green Resort Suncuius clientii vor asculata muzica la un volum redus fara sa deranjeze ceilalti clienti.

Gunoiul si resturile menajere se vor depozita in sacii menajeri din cosurile de gunoi amplasate in camera/cort sau spatiile special amenajate pentru depozitarea gunoiului.

Este interzisa aruncarea mucurilor de tigari, in alt loc decat cosuri de gunoi sau scrumiere.

In incinta restaurantului genul muzical difuzat va ramane la latitudinea personalului din cadrul Green Resort Suncuius.

Este interzisa introducerea in incinta Green Resort Suncuius de catre clienti a persoanelor straine care nu sunt cazate fara acordul personalului complexului.

REGULAMENT DE FOLOSIRE PISCINE/JACUZZI/CIUBĂR

Este interzis accesul in piscine/jacuzzi a persoanelor cu plagi deschise, dermite, dermatoze, etc sau boli transmisibile – Green Resort Suncuius iși rezerva dreptul de a refuza accesul persoanelor care prezinta afectiuni ale pielii, in piscine/jacuzzi.

Accesul in piscine/jacuzzi se va face dupa efectuarea unui dus de prespalare pentru indepartarea substantelor acide de pe corp.

Intrarea in piscina/jacuzzi se face numai in costum de baie. Nu este permisa intrarea in tinuta de strada, topless sau nud. Persoanele care nu respecta aceasta regula vor fi evacuate din complex.

Personalul complexului este cel care asigura functionarea piscinelor/jacuzzi.

REGULAMENT FOLOSIRE CORT

Este interzisa pastrarea si consumarea alimentelor in cort.

Este interzisa mutarea mobilierului din cort sau orice fel de modificare asupra obiectelor din cort sau asupra panzei cortului.

Este strict interzisa fortarea panzei cortului, inteparea, taierea, deteriorararea acesteia prin orice mijloc. In oricare dintre situatii, Green Resort Suncuius isi rezerva dreptul de a percepe imediat despagubiri cuprinse intre 500 Lei si 4000 Lei in functie de paguba produsa.

Este strict interzis fumatul in cort.

Este strict interzis venirea si mentinerea pe durata sederii a animalelor de companie in cort.

Paharele luate de la bar si folosite in cort se returneaza la bar de catre oaspeti.

Cortul se inchide la fiecare iesire din el. La munte vremea se poate schimba brusc, iar vantul poate produce pagube asupra cortului.

Prosoapele si halatele se vor folosi exclusiv pentru uz corporal si vor fi lasate la vedere, in cort, la check-out.

In caz de ploaie partea interioara a panzei cortului va "transpira", iar atingerea pernelor sau a altor obiecte personale de panza cortului va duce la udarea lor.

TAXE, DEPOZIT SI PLATA

Tarifele oferite de Green Resort Suncuius taxa de oras (1%). Lista de tarife/preturi pentru servicii aditionale, cum ar fi curatatorie si minibar, sunt disponibile la cerere si sunt afisate in camerele hotelului nostru.

Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.

Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur inainte de si/sau la sosirea la hotel, cat si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate hotelului in numerar sau cu card bancar, sau prin preautorizarea unui card bancar. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la hotel. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a hotelului (lei/ron) sau in euro, in acord cu procesul de rezervare. Monedele de ofertare alternative sunt doar indicative si vor fi bazate pe rata interna de schimb a hotelului, si sunt supuse fluctuatiilor bancare.

Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare cat si pentru extra serviciile agreate  conform ofertarii, cel mai tarziu in ultima zi de sedere pe baza prezentarii contului, impreuna cu dovada depozitului oferita initial de oaspete.

In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete spre garantare nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceasi situatie de anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine o carte de credit cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire in hotel.

Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul hotelului de a retrage suma de anulare a rezervarii din cardul de credit folosit pentru garantare, asa cum este mentionat mai sus.
Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma) sau prin card de credit.

In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul solicitat, hotelul poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.

ANULARI SI NEPREZENTARI

Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in scris. Oaspetele este raspunzator pentru plata catre hotel a taxei de anulare, suma care este descrisa de catre hotel in momentul rezervarii.

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp in care hotelul le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii.

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR

Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre hotel. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

PARCAREA PROPRIE SI ZONELE DIN EXTERIORUL HOTELULUI

Hotelul dispune de parcare proprie. Green Resort Suncuius nu este responsabil pentru furtul sau distrugerea vehiculelor cu motor parcate in incinta hotelului sau in parcarile publice din apropierea hotelului. Green Resort Suncuius le sugereaza oaspetilor sa fie siguri ca autovehiculul este incuiat si sa nu isi lase obiecte personale in masina. Hotelul nu poate fi facut responsabil pentru daune facute catre terti de catre oaspete in zona parcarii proprii. Oaspetele are obligatia de a se comporta in asa fel incat sa previna afectarea sanatatii, proprietatii, a naturii si a mediului inconjurator.

Hotelul nu este responsabil pentru daunele cauzate de oaspete in afara premizelor hotelului.

POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)
Check In: incepand cu ora 15:00
Check Out: pana la ora 12:00

Hotelul este indreptatit sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia hoteluluioaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport, permis de conducere) angajatului hotelului prezent la receptie.
Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator  si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.
Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in, respectiv check out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.

Green Resort Suncuius poate depozita pentru o perioada scurta bagajele oaspetilor, inainte sau dupa cazare.

In situatia in care aveti nevoie de o cazare mai devreme decat cea standard a hotelului, va rugam sa ne contactati.  Hotelul recomanda rezervarea noptii de dinaintea cazarii pentru situatiile in care se doreste garantarea pentru cazarea mai devreme decat ora standard.
Depasirea orei de decazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe, inclusiv dar nu limitat la taxa de decazare tarzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte sumplimentara.

POLITICA DE ACCEPTARE COPII

Hotelul poate caza copii de orice varsta. Oaspetii se obliga sa aiba grija de copiii alaturi de care se vor caza si nu ii vor lasa nesupravegheati in camera de hotel sau in spatiile publice ale hotelului.

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR HOTELULUI

Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din hotel asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii,  finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.

Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi observate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat hotelul in prealabil), hotelul isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.

Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.

Hotelul isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).

Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit hotelului in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.

In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.

OBIECTE PIERDUTE/UITATE

In situatia in care personalul hotelului gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, hotelul va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care hotelul va trata acel obiect la discretia proprie.

COMPORTAMENTUL

Hotelul isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul hotelului.

In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, hotelul poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Hotelul nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Hotelul este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

FARA DISCRIMINARI

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

POITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Oaspetilor care isi modifica rezervarile deja confirmate le solicitam sa anunte hotelul inainte de sosirea planificata, asa cum este mentionat in politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor penalizari totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.

Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice camera va fi strict limitat, conform rezervarii, si sub nicio circumstanta nu poate depasi numarul de persoane stipulate in rezervare.

Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, hotelul nu va fi facut responsabil si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.

Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful cat si numarul de oaspeti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.

In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, precum si in situatia prezentarii la cazare cu copii a caror varsta nu corespunde cu cea selectata in momentul rezervarii, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite, sau se vor plati diferentele de pret.

PERSOANE CU DIZABILITATI

Green Resort Suncuius nu poate caza persoane cu dizabilitati, datorita lipsei de infrastructura.

ANIMALE DE COMPANIE

Animalele de companie sunt permise in cadrul hotelului, cu conditia ca ele sa nu depaseasca 10kg.

Animalele de companie trebuie tinute in lesa/ham in permanenta de catre oaspete.

Oaspetele este obligat sa detina saculeti menajeri pentru a putea strange de pe urma animalului de companie, de fiecare data cand acesta isi face nevoile.

Animalele de companie trebuie supravegheate si in camere.

Animalele de companie trebuie sterse pe labute la intrarea in cort sau camere.

Orice dauna provocata de animalul de companie se va imputa oaspetelui.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.

Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sala de conferinta, baile, si zona de receptie precum si tot parterul hotelului. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in hotel. Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata.

O taxa de curatare speciala va fi aplicata in situatia fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substante narcotice si/sau psihotrope. In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interiorul Green Resort Suncuius, hotelul va percepe o taxa de curatare de 250 lei la care se va adauga numarul de nopti in care camera nu a putut fi folosita datorita acestor incalcari.

Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul Green Resort Suncuius si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 250 lei.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

POLITICA DE GARANTARE

Garantarea unei rezervari se face doar in cazul achitarii in avans a rezervarii, sau a unui avans de minim 30% din suma totala.

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt exclusi din prezentul document.

Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea hotelului este limitata in concordanta cu reglementarile legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.

Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului hotelier sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.

Hotelul recomanda oaspetilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in camera de hotel, usa catre camera este inchisa, in caz contrar hotelul nu isi asuma raspunderea pentru disparitia obiectelor personale. Oaspetilor le este recomandat sa aiba incheiata o asigurare de calatorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.

Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate hotelului, in cazul in care acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

FORTA MAJORA

Green Resort Suncuius nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:

1.oricare dintre partile hotelului este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de hotel.

2. in imposibilitatea alimentarii hotelului cu gaz, electricitate  sau apa venita din exteriorul hotelului.
3.Hotelul nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori.

4.Incendiul, explozia, grevele sau mtingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea,inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliattea hotelului de a isi oferi serviciile.

5. Hotelul sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.

6. In cazul aparitiei circumstantelor de mai sus, serviciile platite nu se vor putea restitui, ci se vor putea compensa cu alte servicii intr-o alta zi.

ANULARILE FACUTE DE HOTEL

Hotelul poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in  termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

REGULAMENT ALL INCLUSIVE

Reguli de bun simț ce trebuie respectate:

  • Băuturile se servesc de la bar în intervalul 11:00 – 22:00 și doar la pahar
  • Din motive de siguranță nu este permisă părăsirea restaurantului sau a terasei cu pahare din sticlă/veselă/tacâmuri
  • Dacă doriți să serviți băuturi în afara restaurantului sau a terasei, solicitați pahare de unică folosință și din respect pentru mediu folosiți-le pe aceleași în cazul reumplerii cu aceeași băutură
  • Nu servim mai multe pahare de persoană în același timp
  • Nu servim produse la pachet. Nu este permisă părăsirea cu alimente a restaurantului/terasei
  • Copiii neînsoțiți la bar vor fi serviți doar cu apă plată
  • Animalele de companie cazate la Green Resort nu au acces în restaurant
  • Persoanele în stare avansată de ebrietate nu vor mai fi servite cu băuturi alcoolice

RESTAURANT & LIVRARI LA DOMICILIU

Fotografiile afișate pe greenresort.ro sau în meniurile prezente în locație au caracter informativ și diferă ușor de aspectul real al produselor gătite sau livrate.

CONDITII SI INFORMARI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.

Pe teritoriul Green Resort Suncuius este permisa fotografierea si filmarea cu respectarea intimitatii clientilor existenti, dar conducerea complexului nu isi asuma raspunderea pentru prelucrarea sau distribuirea de catre clienti a acestor materiale foto-video.

Personalul resortului nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

Green Resort Suncuius își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care resortul îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din București, România.

Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este facuta în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.

Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Green Resort Suncuius nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.

PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Green Resort Suncuius le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experientele dumneavostra . Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului resortului cât mai curând posibil pentru a permite managerului de resort să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.